Shop erotikknett
Layla - Gigli
000004
En virkelig heftig hi-tech vibrator, vanntett og designet spesielt med tanke på ditt G-punkt!
Også kjent som Mrs. rabbit

Pris:499,- 

Info Bestill

Tipset
Avansert søkefunksjon for de som ønsker å finne andre brukere med sammenfallende interesser.
Flere tips...
Sagt om sex

"Sex without love is an empty experience, but as empty experiences go it's one of the best."

Woody Allen

Shop erotikknett
Golden libido Active
000005
Ta en - to piller en time før sex, for økt potens og utholdenhet.
Utviklet i Norge.

Pris: 498,-

Info Bestill
Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Ny Swingers Klubb I Oslo
(1 besøkende) (1) gjest
Swinging er et tema mange er nysgjerrige på, i dette forumet har du mulighet til å lære av andres erfaringer.
Dersom du ikke finner svar på det du lurer på, så start en ny tråd og spør.

EMNE: Ny Swingers Klubb I Oslo

Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 6 måneder siden #130836

• Ny Swingers Klubb i Oslo
  • ( Besøkende )
Vip Room er et erotisk treffsted for frisinnede mennesker der kjerneverdiene er respekt og aksept. Her får dere oppleve helse og velvære i vår lille spa med boblebad, dusj og sauna. Kveldens verter sørger for en trivelig atmosfære i vår lounge.
Her blir dere godt ivaretatt og kjent med både swingerskulturen og andre spennende mennesker. I andre etasje har vi flere forskjellige lekerom og ”krypinn” for voksne. Vi legger stor vekt på at dere skal komme inn i et godt, positivt, sosialt og ryddig miljø. Trygghet er viktig i en slik setting for at alle skal kose seg, derfor er sikkerhet og diskresjon høyt prioritert hos oss.

Sjekk www.VipRoom.no
Monica & Tom
[attachment=10821:www.vipRoom.no.jpg]

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 6 måneder siden #130892

• VilHaMer
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Dont fuck with me!
Vi får se om Sjefen sjøl tar en titt innom og legger ut en anmeldelse av stedet; han legger ikke fingrene imellom i sine omtaler.

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 6 måneder siden #130961

• MindCrime
  • ( Admin )
  • FRAKOBLET
  • Administrator
QUOTE(VilHaMer @ Feb 24 2009, 22:01 ) Vi får se om Sjefen sjøl tar en titt innom og legger ut en anmeldelse av stedet; han legger ikke fingrene imellom i sine omtaler.

hehehehe
Var der dagen etetr at d eåpnet vi...og har skrevet en liten anmeldelse av stedet og postet her i forumet...
Vi skal tilbake å se hvordan ting er blitt, det var enkelte ting som ikek var helt ferdige enda når vi var der...

Omtalen av VIProom lød som følger:
"Vi kom nylig tilbake etter å ha besøkt den nye klubben i Oslo, ( Se nettsidene: viproom.no ) og dersom man skal på en slik klubb i Oslo, er den verdt et besøk.
Den er nok ikke helt ferdig (?!?) det står igjen endel smårusk før den er helt klar (den åpnet fredag 16/1-09) men den overasket virkelig positivt.

Hyggelig betjening, en avslappet tone, rent, hyggelig badeavdeling og drevet av folk som tar swingersmiljøet seriøst.
Den vil nok ikke egne seg spesielt godt for SM, foreløpig mangler de forskjellige rommene temaer, men et "ordentlig SM rom" er nok langt unna.
For mer "vanlige" swingers derimot, er klubben bra.
Boblebadet er fks. med plass til 10-12 mennesker, et rom er utstyrt med en enorm madrass mm.

Et besøk anbefales. "

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 6 måneder siden #131856

• hlng70
  • ( Besøkende )
Vi har prøvd klubben i Parkveien ved et par anledninger, og syns det har vært greit. Har tenkt å prøve Viproom neste gang. Blir tidligst om 3-4 uker. Flere som har erfaring derfra?Hva koster det der?

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 6 måneder siden #131891

• MindCrime
  • ( Admin )
  • FRAKOBLET
  • Administrator
Er ikke sikker på prisene, men tror det er mye likt parkveien.
Tom som driver VIP room har jo jobbet lenge i parkveien... tanken bak VIProom er jo for en stor del å lage en slik klubb Parkveien KUNNE vært, om man hadde giddet å satse skikkelig.

Ta dere en tur, om dere syntes parkveien var ok vil dere nok elske denne;)

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 6 måneder siden #131915

• Par7075
  • ( Besøkende )
Har bestilit flybilletter, så da blir det nok Fun4Two først. Takker for alle innspill, fra dere som har vært der.

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 4 måneder siden #133960

• Par7075
  • ( Besøkende )
Vi prøvde Vip Room før Fun4Two. Ble en helg en helg i slutten av mars. Fint sted, hyggelig betjening men lite folk. Vi koste oss og kommer igjen... Prisen var vel kr 600,- for par som prøvemedlem, for se som lurte på det. Ellers kan Fun4Two anbefales på det sterkeste. Vi har skrevet "reise-brev" her under Fun4Two.

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 3 måneder siden #134868

• Lomaz
  • ( Besøkende )
Ok, jeg vet relativt lite om dette, så jeg spør like godt;
Dette er en slags sexklubb hvor folk møtes og er intime med dem de får en kjemi med? Vil ikke det kunne resultere i at noen kommer og går uten at noe skjer?

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 3 måneder siden #134879

• VilHaMer
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Dont fuck with me!
Jo, helt sikkert.

Kommer vel delvis an på hvor likandes dere er, og så er det deres smak som styrer om dere liker de andre som er der...

Så du spør: Hvorfor skal man komme dit hvis det ikke er noen garantier for at det "skjer" noe? Vel, det er jo ingen garantier i livet, men på en slik klubb treffer man i hvert fall likesinnede; mennesker som er der med samme intensjoner som dere - dermed øker sjansene. Litt større sjanser for å treffe blink enn man ville fått ved å gå ut på byen, f.eks. Og "litt" større sjanser er vel bedre enn ikke noe.

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 5 år, 3 måneder siden #134890

• MindCrime
  • ( Admin )
  • FRAKOBLET
  • Administrator
Naturligvis er det ikke slik at man nødvendigvis ender opp med å ha sex.

Om man ikke finner noen man klikker med, så blir det ikke noe, slik er det på alle swingersklubber, akkurat som i resten av livet.

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 4 år, 1 måned siden #148805

• nysgjerrigemeg
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Fortsatt fersk
Hei! Jeg lurer på hvordan det er for single å besøke VipRoom? Hvor ligger klubben?

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 4 år, 1 måned siden #149268

• Rush
  • ( Besøkende )
QUOTE (nysgjerrigemeg @ Jul 19 2010, 07:15 ) Hei! Jeg lurer på hvordan det er for single å besøke VipRoom? Hvor ligger klubben?
Det informerer de om når du tar kontakt for å komme. Ikke husker jeg det i hodet heller.

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 4 år, 1 måned siden #149269

• Tenkpussytivt
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Ferdig, ferdig
QUOTE(nysgjerrigemeg @ Jul 19 2010, 07:15 ) Hei! Jeg lurer på hvordan det er for single å besøke VipRoom? Hvor ligger klubben?

VIProom har egne dager som er åpne for single menn. Single damer kan komme stort sett alle dager. Når det gjelder beliggenheten, er det så vidt jeg husker ønskelig at gjester som har vært der, holder «taushetsplikten», og ikke informerer om dette for eksempel på et forum som dette. Man får adressen når man tar kontakt. Det er en regel at man tar kontakt på forhånd for å avtale besøk.

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 3 år, 9 måneder siden #151899

• Bompi
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Småkåt
Hei hei.

Min kjære og jeg testet Vip-room for en liten stund tilbkae nå, som første swingers-erfaring for oss begge. Og jeg må si at det var en hyggelig opplevelse. Jeg vet ikke helt hva jeg ventet meg, men det var i hvert fall en mye lunere og varmere atmosfære enn det jeg hadde forestilt meg. Hyggelig vertskap som gaidet oss rundt og fortalte litt om klubben og litt om hvordan man oppfører seg. Etter en liten stund endte vi opp med å teste boblebadet sammen med et annet par vi hadde fått kontakt med, og etter hvert forsvant vi opp i annen etasje for litt mer kos og moro.

Personlig ga dette virkelig mersmak, ikke nødvendigvis fordi man "må" ha sex, men bare for å være i en atmosfære hvor folk har sex rundt deg, og det er lov og titte og la seg inspirere. Jeg tror på mange måter at jeg opplevde å føle meg "fri" på en helt annen måte en det jeg har gjort før.

Jeg kommer tilbake, selv om det nok på grunn av noen omstendigheter kommer til å bli en liten stund til. Men en stor takk de som drifter stedet, og ikke minst til alle de andre som var der som ga meg muligheten til å oppleve en så hyggelig stemning.

Anbefalles. Dog uten å ha noe å sammenligne med.

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 3 år, 9 måneder siden #152022

• tr
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Glattbarbert
Ser av 3 kant reklamen att de skal vise fra VIP room neste episode.. så for de som enda ikke har vært der og er nysgjerri så......

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 3 år, 9 måneder siden #152023

• VilHaMer
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Dont fuck with me!
Kanskje du kan gå dit og la deg gjennompule av mannfolka, pia?

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 3 år, 9 måneder siden #152025

• tr
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Glattbarbert
[quote name='VilHaMer' date='Dec 18 2010, 03:14 ' post='152023']
Kanskje du kan gå dit og la deg gjennompule av mannfolka, pia?

hehe vi kan gå sammen....

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 3 år, 9 måneder siden #152026

• VilHaMer
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Dont fuck with me!
Hehe, ja, late som at vi er et par, og herje med de andre besøkende

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 3 år, 9 måneder siden #152035

• swinginord
  • ( Bruker )
  • PÅLOGGET
  • V-I-P
si ifra når dere går da.....eller kanskje vi skal si fra når vi går

men uansett vil dere nok ikke være de første som går dit som par for kvelden.... og det er jo lettere for par enn enslige (iallefall gutter) å komme inn da.....

og joda, vi skal nok få sett den episoden

hunswing

Re: Ny Swingers Klubb I Oslo 3 år, 9 måneder siden #152037

• VilHaMer
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Dont fuck with me!
Sidene til VIProom.no var veldig informative og fine, men det sto ikke noe om priser der ... Hva med servering? Jeg går ut fra at man kan kjøpe noe å drikke i loungen - men skulle gjerne ha hatt litt mer info.
Det tok 0.48 sekunder å laste siden