Shop erotikknett
Layla - Gigli
000004
En virkelig heftig hi-tech vibrator, vanntett og designet spesielt med tanke på ditt G-punkt!
Også kjent som Mrs. rabbit

Pris:499,- 

Info Bestill

Tipset
Dersom du som registrert bruker har skrevet en eller flere noveller, send en melding til admin, så setter vi et eget skribent ikon på profilen din.
Flere tips...
Sagt om sex

"Men kjente du at jorden rørte seg?"

Ernest Hemingway

Shop erotikknett
Golden libido Active
000005
Ta en - to piller en time før sex, for økt potens og utholdenhet.
Utviklet i Norge.

Pris: 498,-

Info Bestill
Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Nett-dominering
(1 besøkende) (1) gjest
BDSM er et enormt tema, i dette forumet har du mulighet til å finne enorme mengder med informasjon om emnet og dersom du ikke finner svaret på det du lurer på her, er det alltid mulig å spørre.
  • Side:
  • 1

EMNE: Nett-dominering

Nett-dominering 5 år, 10 måneder siden #127918

• jenta__
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Jomfru
Hei. Jeg har snakka med en type ganske lenge på internett nå og fått et veldig fint forhold til hverandre der,både som venner og som Domina/slave. Syns dette er utrolig gøy,men er også ganske ny i det. Lurer på om noen her har gode råd for hva jeg kan gjøre gjennom en nettsamtale(med cam) for å:

- Opphisse han(noe av det vi liker aller best er at han blir kjempekåt og går ganske lenge uten å få orgasme
- Gjøre han flau(veit hvor grensen hans går og hvor langt jeg kan tøye det)
- Straffe han viss han har gjort noe han ikke har lov til
- Væremåte og generelle ting jeg kan si for å vise at JEG faktisk bestemmer og at han er slaven
- forslag til regler, rutiner og slikt han må følge,både ting som gjelder når vi snakker sammen og ting i løpet av dagen

Og tar selvsagt imot alle andre gode råd og diskusjon om her også
Selv om han er slaven er det første jeg tenker på at han også trives og er konfortabel,men vet at jeg kan strekke ting gaaanske så langt
Håper på gode tilbakemeldinger,virker som en veldig bra side dette

Re: Nett-dominering 5 år, 10 måneder siden #128089

• H.e
  • ( Besøkende )
Kan prøve å komme med noe, selv om jeg bare har vært på slavesiden da.

Få han til å tittelere deg, Mistress, Miss eller noe sånt, kan ikke så mange hehe
Gi han skammekrok i straff, du ser på med cam selvfølgelig.
Få han til å hente noen klesklyper som han kan sette steder du bestemmer.
Kall han ubrukelig og andre nedsettende ting,
Spør hvem som bestemmer hvis han er vanskelig.

Var ikke stort, men det jeg kom på i farten

Re: Nett-dominering 5 år, 7 måneder siden #132969

• Bondagefun
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Villig
QUOTE(H.e @ Jan 27 2009, 20:30 ) Kan prøve å komme med noe, selv om jeg bare har vært på slavesiden da.

Få han til å tittelere deg, Mistress, Miss eller noe sånt, kan ikke så mange hehe
Gi han skammekrok i straff, du ser på med cam selvfølgelig.
Få han til å hente noen klesklyper som han kan sette steder du bestemmer.
Kall han ubrukelig og andre nedsettende ting,
Spør hvem som bestemmer hvis han er vanskelig.

Var ikke stort, men det jeg kom på i farten

Nasty

Re: Nett-dominering 5 år, 7 måneder siden #133189

• oslogutt_
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Jomfru
Få han til å gå i butikken og kjøpe jenteundertøy til han selv. Be han gjerne om å be om hjelp i butikken.
Klesklyper kan brukes på forskjellige plasser..
En taustump, skolisse el. lignende, passer fint til litt cbt.
Stearin og stearinslys kan dryppes og stikkes inn her og der.
Lar du han komme, kan sperm brukes til mye rart. Hva må å få han til å legge seg på rygg, med beina høyt, og gi seg selv en facial?

Re: Nett-dominering 5 år, 7 måneder siden #133204

• reodor
  • ( Besøkende )
Unnskyld at jeg spør... men bør dere ikke heller forsøke å møtes?

Re: Nett-dominering 5 år, 6 måneder siden #134164

• euridike{K}
  • ( Besøkende )
Det meste man kan gjøre "live" kan man også gjøre på nett.

Slaveposisjonstrening for eksempel, få h'n til å utføre straff for deg, Telle ned til orgasmer, eller få han til å onanere på cam.
Alle regler man kunne ønske i et D/s forhold kan fungere like bra på avstand. Bestem hva h*n skal ha på seg, reguler når h*n får bruke toalettet eller vaske seg. Klesklyper er tidligere nevnt, kleshengere beregnet på bukser er vonde...

bare et par ideer fra meg

Re: Nett-dominering 5 år, 6 måneder siden #134168

• HanSolo
  • ( Besøkende )
Skal ikke være nå gledes dreper, men vær bare forsiktig med hvor langt du tar et forhold over nett:)
Kan fort gå lengre enn du hadde planlagt.

Re: Nett-dominering 5 år, 6 måneder siden #134172

• VilHaMer
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Dont fuck with me!
Synes S&M over nettet høres moro ut, jeg.

Prinsippet er jo at den underdanige VELGER å underkaste seg, og siden man veldig lett kan nekte å lystre når den dominante er milevis unna, legges det enda større føringer på den underdaniges vilje til å underkaste seg.

Re: Nett-dominering 5 år, 6 måneder siden #134290

• Mia1978.
  • ( Besøkende )
Nå er det vel litt forskjell på nett-dominering og andre "forhold" på nett, som jeg føler det blir snakket om her. Hvor mye andre blander seg har ofte med hvor mye man inkluderer andre..

Når det gjelder nett-dominering så tror jeg ting kan fungere bra så lenge man er åpne og ærlige med hverandre om hvor man står. At man snakker om hvilke forventninger begge to har og hva man kan gjøre for at begge får dekket behovene sine..
Det er nok ikke noe som passer alle, og jeg syns det er viktig at man hele tiden føler seg komfortabel med hva man gjør. At man ikke lar seg presse. Det har jo også mye å si om man "møter" noen man har god kjemi med og at man deler mange av de samme fantasiene. God kommunikasjon er viktig i et sånt forhold, som det er i alle forhold

Re: Nett-dominering 5 år, 6 måneder siden #134297

• fuktig_blomst
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Ferdig, ferdig
jeg må vel si at jeg ikke føler det å advare noen mot slikt hører hjemme her i tråden....hun spør om råd til hvordan de skal gjøre ting og det burde hun heller få....
er helt greit at man skal være forsiktig...og det er samme om det gjelder nett dominering/underkastelse eller vanlig chat.....
har gjennom årene på chatten her inne sett ekstremt mye av de såkaldte "forholdene"...men man kan faktisk ikke gå ut å advare alle og enhver...man bør vel være klar over at på slike nettsteder finnes mange forskjellige mennesker og man kan vel kansje ikke helt stole 100 % på et menneske før man har møtt det....men slikt er det jo i vanlige forhold også...er mange brudd fordi mennesker ikke passer sammen...mange syke mennesker som ødelegger for noen...men man kan ikke la være ha kontakt med folk for det..man må vel lære av det man erfarer....

håper vel bare trådstartet og partner finner ut av hvordan de skal ha det bra sammen i dette "nett forholdet"....jeg har nok ikke så mye råd ¨å gi i saken for dominans/underkastelse er ikke helt meg.....

lykke til

Re: Nett-dominering 5 år, 6 måneder siden #134304

• merete00
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • V-I-P
QUOTE(HanSolo @ May 26 2009, 12:13 ) Skal ikke være nå gledes dreper, men vær bare forsiktig med hvor langt du tar et forhold over nett:)
Kan fort gå lengre enn du hadde planlagt.

Synes nå at dette passet inn i tråden uansett jeg da. En liten advarsel har aldri skadet noen:)Hansolo vet hva han snakker om.

Om det blir snakk om treff, så er det veldig viktig å være klar om hva som er Ok og hva som ikke er. Ellers kan ting spinne ut av kontroll:) Når det kommer til rådene om domineringen, har jeg dessverre ikke noe å videreføre. Er nok heller på andre siden jeg:)Lykke til ihvertfall!

Re: Nett-dominering 5 år, 6 måneder siden #134317

• HanSolo
  • ( Besøkende )
QUOTE(King Kong I @ May 28 2009, 17:22 ) Her er det mye som er sant
det beste er å ha full kontroll og ikke tippe over, det er fort gjort:) har lært meg en ting: Kardemommeloven
Man skal ikke plage andre.
Man skal være grei og snill.
Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

Nå synes jeg at det lille jeg sa lengre opp her i denne tråden har tatt tråden heeeeeelt off topic.
KK om du følte deg veldig truffet i det jeg sa lengre opp, så er vel ikke det her rette plassen å diskutere det.
Nå tar jeg som dro tråden litt ut av det den var ment på å sender den på rett kjøl..
Håper noen kan komme med forslag til henne om ka de kan gjøre på cammen for
å dominere hverandre.
Starter med et..
Du kan jo forlange han skal gjøre ett eller annet sexuelt i løpet av dagen og så fortelle deg om det senere hvordan det gikk..

Re: Nett-dominering 5 år, 5 måneder siden #134359

• Streng Dom
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • storsjarmør
Ja når det kommer til nett-dominering er det jo det samme som gjelder der somRL..Begge parter må vite hva de ønsker og envil vel gjerne ha det trygt og godt.Tryghet og tillit er viktig...

Når det kommer til hva en kan gjør eså ser jeg at noen sier at en kan det samme som RL..Alt kan gjøres. Men det r ikke lett å straffe da.Eller kommer ann på hva en tenker på som straff...

Ting er jo enkelt...
Han skal altid titulere deg korekt.
Sitte på kne ved pc
Hva han skal ha på seg:)

Orgasmenekt
Klyper av ymse slag
Stearin NEI---En ser ikk eog kan ikke følge med godt nok...

Toalett kontroll er greit.
Skammekrok
mynt på nesen og inn på veggstå med strakebein
Pc kontroll
klær
At han må gå med but ute.
cbkontroll skal en passe på,en ser ikke alt der heller

Ellers er det igrunnen bare fantasien som stopper en:)

Lykke til og kos deg masse
  • Side:
  • 1
Det tok 0.48 sekunder å laste siden