Shop erotikknett
Layla - Gigli
000004
En virkelig heftig hi-tech vibrator, vanntett og designet spesielt med tanke på ditt G-punkt!
Også kjent som Mrs. rabbit

Pris:499,- 

Info Bestill

Tipset
Registrerte brukere har mulighet til å legge ut kontakt annonser, med bilde, sortert etter kategori.
Flere tips...
Sagt om sex

"In Norway we rape after dinner"

Petter Solberg

Shop erotikknett
Golden libido Active
000005
Ta en - to piller en time før sex, for økt potens og utholdenhet.
Utviklet i Norge.

Pris: 498,-

Info Bestill
Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

fotfetisj
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: fotfetisj

fotfetisj 2 år, 4 måneder siden #162329

• oslofrogner
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Jomfru
Hei alle sammen

Helt ny her inne på forumet og lurer på en ting.

Jeg har en helt syk fetisj for føtter, elsker å se på dem, ta på dem, lukte på dem, slikke på dem osv! Jeg har en venninne, som jeg ikke har noe seksuelt forhold til, som har utrolig vakre føtter. Tror dere at det ville ødelagt det forholdet vi har hvis jeg legger ut om denne fetisjen og spør om jeg eventuelt kan massere dem osv? Hun prater egentlig en del om fotfetisj, og tar godt vare på føttene sine

Sv: fotfetisj 2 år, 4 måneder siden #162330

• trinety
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Sex slave
Hvis hun allerede prater om fotfetisj på en positiv måte, så skulle det vell ikke være noe i veien for å åpne deg for henne. Kan jo være greit å ta det rolig og gå varsomt frem, smake litt på stemingen å se hvordan hun tar det. Hvis ting arter seg positivt kan man jo tilby fotmassage, for hvem elsker vell ikke det. Ivertfall starte lett derfra og se om ting kan utvikle seg. Bare husk å respektere hverandres ønsker og følelser. Håper på det beste

Sv: fotfetisj 2 år, 4 måneder siden #162352

• bigbadwolf
  • ( Bruker )
  • FRAKOBLET
  • Villig
Er mye enig med Trinety over her. Hvis hun snakker en del om fotfetisjsme på en positiv måte så har du jo en åpning for å snakke med henne om dine følelser for føtter.

Nå vet ikke jeg hva du legger i ordet fotfetisjsme, men hvis du bruker ordet i ordets rette betyding så tolker jeg det som at du blir seksuellt opphisset av dameføtter. Siden du skriver at du ikke har et seksuellt forhold til venninnen din er jo det noen å tenke på i så fall. Ved at du kan få seksuelle føleleser overfor henne om du får lov til å massere, slikke og lukte på føttene hennes. Fra egen livserfaring kan jeg si at om man får seksuelle følelser for noen som ser på deg som en venn vil det få konsekvenser for vennskapet. Ikke nødvendigvis negative konsekvenser, men vennskapet blir kanskje ikke helt det det var før disse følelsene dukket opp.
  • Side:
  • 1
Det tok 0.25 sekunder å laste siden