Hjelp - Søk - Medlemmer - Kalender
Full Versjon: ..
Erotikknett's forum > Hovedforum > Åpent forum
slettet_lolly
Jeg fungerer tydeligvis normalt fysiologisk sett nedentil, derimot har jeg åpenbart en sinnsyk stor sperre i hodet mitt som hindrer meg i å få orgasme. Noen hevder at hjernen er det største sexorganet på kroppen. Jeg fikk plutselig idéen om at hypnose eller hypnoterapi (det samme mon tro?) muligens kan hjelpe meg!? Ettersom hypnose skal hjelpe mot alt som gjøres verre ved stress (og ved orgasme-stress svikter jo ihvertfall orgasmen....) Noen som har erfaringer eller kunnskap om dette emnet?
Slettet_bruker
Har sendt deg en PM. smile.gif
thomas27
Hypnose kan definitivt hjelpe på å fjerne sperrene. Det kan også brukes direkte til å gi deg orgasmer på kommando. Seriøst.
slettet_brukerx
Fotell mer om det Thomas. Jeg har forsøkt hypnose (i en annen sammenheng). Var "hypnotisert" tre ganger, og jeg konsentrerte meg veldig for å få det til. Terapeuten påstår at jeg var hypnotisert, men jeg kan ikke skjønne at det har hjulpet meg noe.

Dessuten er jeg blitt fortalt at er det selvhypnose som brukes i Norge, og i så fall må du selv gi kommandoen som skal gi deg orgasmen... interessant!
thomas27
Jeg er ikke noen ekspert, men jeg har blitt hypnotisert en del, brukt litt selvhypnose og lest litt. Under hypnose så er jeg ofte delvis bevist under selve hypnosen, men glemmer etterpå nesten alt. Men, jeg tror man kan legge inn instruksjoner om at man skal huske det. Hypnose vil ikke nødvendigvis hjelpe hver gang, men mine erfaringer er at det altid hjelper litt og noen ganger voldsomt. Hvis du går får å jobbe med et problem som orgasme kan du gått legge inn 10 temaer til du vil jobbe med i samme slengen. Mer empati, selvtillit, legge deg i tide, mer konsentrert etc. Så legger du in ting som slippe kontrollen helt, er veldig orgasmisk, er helt i øyeblikket, vill når jeg har sex etc. Over tid vil det hjelpe. Etter hvert som du lar deg hypnotisere dypere så skal det være helt greit å gi deg orgasmer på kommando. Men, i og med at ditt problem er å slippe kontroll kan det ta litt tid før du kommer ditt.

Du bør kjøpe online boken David Shades manual. Den er absolutt brilliant. I tillegg til å lære hypnoseteknikkene, så lærer du å finne og stimulere a-punktet, en spesiell teknikk for å stimulere klitoris som gir de fleste damer klitorisopplevelser som ikke ligner noe annet de har hatt pluss mye annet bra. Han gir masse eksempler fra sexlivet med kjæresten sin. Han hypnotiserte henne blant annet til å føle at hun hadde en penis som hun kunne ronke og det føltes helt reelt for henne. Boken er egentlig skrevet for menn som vil tilfredstille kvinner, men den har masse bra du kan benytte selv eller la en partner gjøre på deg. Han skriver ut i fra et premiss om at alle damer egentlig ønsker en eller annen grad av dominans seksuelt bare man bringer det ut av henne på riktig måte og bygger nok tillitt. Sånn sett kan han jo være litt irriterende, men det trenger du jo ikke bry deg om. Liker du å bli dominert eller tror at det hadde vært spennende å lære seg å like det så er det jo glimrende. I så fall ville jeg bare lest visse deler av den selv, og latt typen lese mesteparten slik at han kan overaske deg.

Jeg har lest litt på forumet til de sjekkeguruene fra boken the Game og de digger David Shade. De har prøvd ut det meste med stor suksess. Blant annet finner de a-punktet på nesten alle damer. Beskerivelsen hans av hvor det er og hva du skal gjøre med det er veldig god. Det er bare ett par uker siden jeg oppdaget boken så jeg har ikke prøvd noe av det selv. Denne linken har også masse om hypnose og sex. Blant annet opptak av damer som har hypnoseorgasmer:

http://www.wendi.com/video/html/the_big_o.html

Et annet tips er å lære deg å meditere. Når du etter hvert lærer å slippe pusten fri og å bare la dine indre opplevelser og tanker flyte fritt rundt og ikke gripe inn, så har du lært det meste du vil trenge for å slippe deg løs seksuelt. Etter hvert som du kommer dypere, vil den dybden du får i meditasjon smitte over på orgasmene. Du får en evne til trancendens som ikke ligner noe på det folk flest er begrenset til. Du kan også søke på mine innlegg her. En gang skrev jeg en forklaring av en avsalppingsøvelse som er veldig bra for at du skal få hodet og kropp til å følese som en helhet. Når man virkelig gjør det så blir hver eneste berøring mye sterkere og stimulans et sted føles som om det "smitter" til nesten hele kroppen.

Generelt bør du prøve å slippe pusten mest mulig fir og puste dypt under mye av seksen. Det hjelper på å spre den seksuelle energien opp i resten av kroppen og til hodet. Det vil hjelpe på problemet ditt. Korte raske overfladiske pust kan også være bra. Da gasser du opp tenningen. Men for det meste er dype pust det beste. Eksperimenter selv.

Lykke til.

thomas27
Forresten bør du kjøpe deg en sånn lang tynn a-punktsstav/dildo med hake. Les David Shade og bruk så den. Det er litt individuelt, men mange damer kommer kraftigere av a-punktet og blir så ville og gale at sperrene de har mot orgasme ikke er nok til å stoppe den. I hvert fall hvis noen bruker staven på dem.
Slettet_bruker
Kjempeflott informasjon du kommer med der Thormas! Bra du deler dette, det skal jeg studerer nærmere!! thumbup.gif
slettet_lolly
Er jeg grønn?? Hva er A-punktet??? Eller mener du G-punktet????
Slettet_bruker
QUOTE(thomas27 @ Jun 25 2007, 12:55 ) [snapback]72002[/snapback]
En gang skrev jeg en forklaring av en avsalppingsøvelse som er veldig bra for at du skal få hodet og kropp til å følese som en helhet.......
Hei Thomas. Har prøvd å lete i dine innlegg, men finner ikke det du henviser til her. Vet hvor det er, under hvilket emne? unsure.gif

Takker smile.gif
thomas27
A-punktet er ikke g-punktet. Det ligger sånn ca innerst i kjeden og er mer som en sone enn et punkt. Det er spesielt et punkt på fremsiden og et på baksiden av vagina som fungerer utrolig bra. For de fleste er det mye bedre enn g-punktet og nesten alle har det. Dette er den beste forklaringen jeg har funnet, men han kaller det for the deep spot. Fordelen er også at man ikke får vondt av mere stimulans der etter en orgasme. De fleste kvinner vil med riktig a-pinktsimulans bli multiorgasmiske, Dessuten fører det til lynrask fuktutskilling. For ganske mange kan man vist hoppe over klitoris og gå rett på a-punktet selv om det er bedre å gå innom klitoris først. Jeg har liten egen erfaring med dette selv, men har lest meg opp i det siste. Alt sammen er kontroversielt, men det er bare den samme bulshiten man får høre i lang tid når noe ikke er grundig nok dokumentert og folk ikke har gode nok forklaringer og noe strider med tidligere oppfatning. Jeg har vært innom forum hvor menn som ligger med ekstremt mange forskjellige damer har prøvd ut teknikkene og de sier at når de først fikk det til klarte de det på nesten alle damer enkelt som bare det.

Innlegget med avspenningsøvelsen er i en tråd hvor noen ba om tips til sexlivet sitt og jeg skrev et par innlegg med masse tips. Jeg fant det her om dagen. På et hvert yogakurs kan du lære en tilsvarende greie. Det er enkelt, men effektivt over tid.

Jeg glemte linken:
http://www.fastseduction.com/shade/2001-09-19a.shtml

a-punktforklaring (deep spot)

http://www.erotikknett.no/forum/index.php?...c=3106&st=0

Her er beskrivelsen
Dette er en enkel utgave av forumet, laget spesielt for de med lav overføringshastighet. Denne utgaven av forumet er fks. helt uten grafikk og bilder. Klikk her.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.